luni, 29 noiembrie 2010

Te-ai decis sa te casatoresti iarna?

Nimic mai frumos. Iarna este anotimpul basmelor asa cum ar trebui sa fie si nunta ta. O nunta de poveste in care tu si viitorul tau sot sinteti printul si printesa acesteia si nimic mai mult nu conteaza. O nunta in aer liber ar fi perfect daca iti place sa iesi din tiparele obisnuite si daca mai prinzi si cativa fulgi dansand prin aer sa stii ca ati fost binecuvantati. Pastrez in memorie o scena din serialul " Friends" , pe care vreau sa o impartasesc cu voi, si in acel moment am regretat ca nu am ales si eu sa-mi fac nunta iarna. Este un moment unic de magie.

http://www.youtube.com/watch?v=xvt9_2H_YMY&feature=related

In orice caz, daca afara sint minus 10 grade atunci e de la sine inteles ca un local ar fi foarte potrivit. Dar acasta nu este un motiv de intristare pentru ca agentia de organizare a evenimentelor "MixemEvent"sa gandit pentru voi la o solutie, si anume, noi va putem crea aceasta ambianta de natura chiar si intr-un restaurant. Cativa copaci albi si niste fulgi bine improvizati si nu veti putea face nicio diferenta.





Pozele au si ele farmecul lor. Va puteti intelege cu fotograful sa va suprinda in cateva ipostaze printre crengutele de brad, dar daca aveti norocul sa prindeti si niste zapada atunci va puteti chiar improsca si cu niste bulgarasi, asa, in gluma:).








Daca am reusit sa va conving sau cel putin sa va fac sa va ganditi la asta atunci astept sa-mi scrieti, dar daca este cineva care chiar a trait aceasta poveste atunci mi-ar placea foarte mult sa imi arati si mie cateva poze.

Sa fiti fericite si casa de piatra!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu